30.1.17

Interview...



Kde jste se naučila tak dobře kreslit?

Já jsem vlastně nikdy nechodila do umělecké školy. 
Ale jednou jsem dostala dobrou radu: 
Když chceš umět opravdu dobře kreslit, musíš kreslit hodně, každý den. 
Je to jako se hrou na klavír nebo s bruslením. Potřebuješ cvičit, aby ses to naučil.

Kreslila jste už v dětství?

Ano. Barvy a papír jsem měla ráda odjakživa.

Dělá vám radost ilustrovat biblické příběhy?

Křesťanské ilustrace kreslím obzvláště ráda. 
Ale nemusí to být vždy obrázek Ježíše. 
I když kreslím květinu, musím myslet na Boha a jeho velkou lásku k nám.

Věříte v Boha?

Ano. 
Když mi bylo šest let, šla jsem se svými přáteli poprvé do kostela. 
Tam jsem pocítila Boží přítomnost a jeho velkou lásku ke mně. 
Od toho dne byl Bůh mým nejlepším přítelem. 
Setkávám se s Ním denně v modlitbě a v eucharistii.

Jak byste nakreslila Boha?

Než přišel na svět Ježíš, bylo dokonce zakázáno nakreslit obraz Boha. 
Židé neměli žádný obraz nebo sochu Boha, které by se klaněli. 
Věděli, že Bůh je tak úžasný a krásný, že by Ho nedokázal nakreslit žádný člověk. 
Viděli Boha v přírodě a také v lidech. 
Bible nám říká, že člověk je obrazem Božím. 
My křesťané  také věříme, že Ježíš je Bůh, 
proto můžu říct, že vlastně kreslím Boha docela často - jako Ježíše Krista. 


2 comments :

  1. Vaše ilustrace jsou opravdu moc krásné. Je 30.1. a my pořád skládáme vánoční puzzle, i teď. Asi tomu nebudete věřit, ale zrovna mi je dcera přinesla. Napadá mě, jestli nebudou také nějaké puzzle s velikonočním motivem. Ať se Vám vše daří a přeji pevné zdraví. M.P.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji! To mně moc těší, že se vám líbí a že dělají radost. Jestli budou další puzzle, to nezáleží na mně. Já jsem jenom kreslila motivy pro "Immanuel biblické hračky". Ale můžu se jich zeptat, jestli plánují něco dalšího... Přeji vše dobré a zdravím dcerku! :-)

      Delete

Děkuji za milý komentář!