16.9.16

Knížka je tu...

Tak ji mám konečně taky doma :-)

Misionářka lásky - Matka Tereza pro děti

Misionářka lásky - Matka Tereza pro děti

Misionářka lásky - Matka Tereza pro děti

V létě vyšla v Katolických novinách příloha o knize i s omalovánkou. 
Kdo ji nestihl, může si obrázek vybarvit tady.

Misionářka lásky - Matka Tereza pro děti

Misionářka lásky - Matka Tereza pro děti

Kdo by chtěl, může si zde poslechnout rozhovor se mnou na rádiu Proglas. 
Pořad o Matce Tereze má mnoho zajímavých hostů. Já přijdu na řadu od 26. minuty.

Na stránkách missio.cz je krátké a milé video o knížce:


2 comments :

  1. Soni, moc gratuluju!!
    Zrovna jsem před pár dny objednala DUHU a máme doma první vydání. A hned jsem Tvé obrázky poznala:).
    Dnes na mě v KT vykoukla i Tvá matka Tereza - jako knižní novinka. Ať se daří!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji moc. I já z toho mám radost. Teď chystáme s Paulínkami malý sešit pro děti k prvnímu sv.přijímání. Má to také kouzelné modlitby a texty. Třeba se s tím setkají i tvoje děti :-) Přeji vše dobré! Pevné zdraví i nervy!

      Delete

Děkuji za milý komentář!