10.6.16

Letadlo - krok za krokem...

...z chystané knihy o Matce Tereze, kterou si již brzy můžete koupit u sester Paulínek.


Začínám většinou hledáním inspirace na internetu. 
Tentokrát jsem potřebovala papežský speciál. 
Nakonec jsem ale vybrala trochu větší letadlo, kvůli sklonu letu, který se mi hodil. 
Pokud vás překvapil nápis na trupu, fotku jsem zrcadlově obrátila. 
Potřebovala jsem, aby letělo zleva doprava. 
Pak si načrtnu skicu, kterou překreslím pomocí světelné podložky na akvarelový papír.
Používám za horka lisovaný s vyhlazeným povrchem (Fabriano Artistico).
No a pak už stačí jenom vybarvit a přidat kontury...

letadlo krok za krokem ilustrace

letadlo krok za krokem ilustrace


Shodou okolností byla tento týden dcera na exkurzi letiště.
Raphael měl letadlo, ale ještě žádné letiště.
Tak jsme vzali papír, fixy a dali se do toho :-)




No comments :

Post a Comment

Děkuji za milý komentář!