16.5.16

Na pracovním stole...

U "Matky Terezy" mi už zbývá jen pár posledních skic a fáze s tužkou je hotová. 
Pak přijdou na řadu barvy.
Včerejší pohodové odpoledne na mém pracovním stole:
kafe, X Man, ořezávátko, tužka, papír a vše kolem Nobelovy ceny míru...



 
Aktuální pohled od pracovního stolu...


Některé nápady dostávám v noci. Někdy se mi o nich zdá... 
Když mně ráno v šest vzbudil Raphael, sedla jsem si ke stolu a ještě než se vzbudil zbytek domácnosti, 
realizovala jsem svůj noční nápad -
nalézt novinové články z doby, kdy M. Tereza dostala Nobelovku. 
Objevila se dokonce na titulce magazínu Time...



Další kapitola - 24 hodin s Ježíšem...


Při prohledávání zdejšího knihkupectví jsem narazila na báječné ilustrace Aurélie Neyret
Pro mně velká inspirace...




Všem přeji požehnaný a pohodový týden!

3 comments :

  1. Moc krásné:-))) a být v tak milé společnosti:-))))myslím relikvie:-))) nádhera! Pozdravuj ji :-)))

    Sonjo, jak je to s obrázkama , které bychom chtěli použít? myslím třeba tenhle
    http://deti.vira.cz/files/files/importovano/Petr%20a%20Pavel.jpg

    a možná i další, v našem zpravodaji v Odrách? Co pro to mám udělat? děkuji Kejt

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji moc a zdravím na Moravu! :-)
      Licence k těmto volně dostupným obrázkům má následující podmínky:
      nesmí se použít ke komerčním účelům (prodej, reklama, etc.),
      nesmí být pozměněny
      a musí být uveden autor + zdroj (což na tom obrázku je).
      Žádná jiná omezení, takže ho můžete dát do zpravodaje, rozmnožovat, rozšiřovat jak je libo.
      Docela by mně potěšilo, kdybyste měli nějaké on-line vydání, jestli bych ho mohla vidět :-)
      Jinak přeji vše dobré a hodně radosti s obrázky!

      Delete
  2. Sonji děkuji a zdravím a posílám + z Medžu :-))) K

    ReplyDelete

Děkuji za milý komentář!