28.2.16

Blíží se bouřka...





8 comments :

  1. Pohadka? Byla by hezka :-) Hezky den Radana

    ReplyDelete
  2. nádherně plohádkové :) příjené :)

    ReplyDelete
  3. Děkuji! Jsou to ilustrace ke krátkému příběhu o zvířátkách, které bouřka zahnala do hradu pana Bobra :-)

    ReplyDelete
  4. Nádhera, miluji vaše ilustrace. Pokaždé. Všechny!

    ALe teď tedy musím přiznat, ten srnec. To je poprvé, co mě nějaký Váš obrázek zarazil. Jak by vypadal, kdyby stál?

    Doufám, že se nezlobíte, já Vaši tvorbu opravdu upřímně obdivuji a mám moc ráda.

    Asi i proto mám odvahu se zeptat. Vím, jak ráda skicujete, pořád a všechno :))), nechcete, prosím, pro jednu vaši obdivatelku, naskicniout toho srnce v klidu, stojícího? Nedá mi to spát:)), furt na něj koukám a přemýšlím, jak vlastně vypadá.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jééé to jste mně rozesmála :-D Je mi líto, že vám můj zmutovaný srnec krade klidné spaní. Ale máte pravdu. Skrývá se za tím celé utrpení neschopného umělce. V tom příběhu je totiž popsáno, jak srneček strachem skákal sem a tam a snažil se utéct bouřce. Tak jsem hledala obrázky a fotky skákajících srnců, jenže ti mají ty nohy spíš natažené rovně dozadu (a přední dopředu), což se mi zase nevešlo do formátu, pokud jsem ze srnce nechtěla udělat hlavního hrdinu příběhu. Ono vůbec jakékoli nohy zvířat považuju za zákeřné. Hlavně všechny ty koně, srny, osli, antilopy, ... No tak jsem to vyřešila tak nějak pokrčeným skokem, ale když už jsem to měla celé hotové, tak jsem si jenom pomyslela - páni, ten srnec má hrozně velký zadek :-) Ale na opravu už nebyl čas, takže to skončilo takhle. Pamatuji si, že už jsem jednou kreslila jelena (ke svatému Hubertovi) a ty nohy jsem mu tam decentně skryla do křoví. Sicher je sicher :-)

      Delete
    2. Ale jaký pak neschopný umělec!!! To jsem vůbec nechtěla říci!
      Já si vybavuje toho koně u sv.Martina, nádherný, nádherný!
      Tuten srneček - mně nevadí pokrené nožky, naopak, to se mi líbí. Jen asi ten zadek+ty přední nožičky - tak na něj furt říkám a říkám si - on kdyby je narovnal, to by snad celý přepadl:))

      Je to nádhera, na paní Veverkovou a Villyho FOga se nemohu vynadívat:)))

      Delete
    3. Děkuji moc za kompliment! Já jsem to taky myslela z legrace :-) Tahle práce s sebou nutně přináší velkou dávku humoru a nadhledu, protože to je obecně známo, že největším strašákem ilustrátorů je sebekritika. Někdy prostě člověk musí poslat do světa srnce s velkým zadkem a říct - příště to bude lepší.
      Ale musím se zeptat, kdo je Villy Fog? Je to ten, co cestoval kolem světa???
      Mějte krásný víkend!

      Delete
  5. Jejda, já měla za to, že to byl Lišák, a teď googlím, on to byl lev. Pardon! (ano, ten cestovatel)
    Ta hůlčička, klobouk, seriózní výraz... rozhodně by si pánové - Lišák a Villy Fog rozuměli, jsou na stejné vlně.
    Já nikdy neměla dobrou paměť na tváře :D.

    Krásnou neděli!

    ReplyDelete

Děkuji za milý komentář!