11.4.15

Panenky jinak 2

Máme tady další krasavice... :-)

bratz remake, tree change doll like, překreslené a předělané panenky

Po poslední zkušenosti s akrylovými barvami, jsem na to šla tentokrát trochu jinak. Experimentovala jsem s různými druhy pastelek a pastelů. Výsledek je mnohem přirozenější. Pastelovým práškem jsem malovala rty a tváře... Pastelkami pak oči. Ještě musím doladit lakování, protože štětcem, jak jsem to dělala doteď se barva rozmazává. Musím si pořídit lak ve spreji. 

bratz remake, tree change doll like, překreslené a předělané panenky

bratz remake, tree change doll like, překreslené a předělané panenky

Pastelky se dají lépe kontrolovat, dobře se gumují a chyby se dají hned opravit. Na druhou stranu se s nimi na plast nekreslí zrovna lehce a chce to dávku trpělivosti... Na Youtube jsem objevila několik umělců, kteří kreslí na panenky touto technikou a zároveň používají airbrush. Takže zkusím oprášit svou starou airbrushovou pistoli a příště vám ukážu zase něco jiného :-)

bratz remake, tree change doll like, překreslené a předělané panenky


6 comments :

  1. To je skvělý, že to jde i s pastelkama! Jak by se dala odstranit případná vada? Vygumovat? Umýt před zalakováním?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já normálně gumuje, a jde to. Ale při kreslení postupuji od světlých tónů ke tmavším, tak to většinou není ani třeba...

      Delete
  2. Panenky jsou nádherné a je až k neuvěření, jak vypadaly na začátku! Jste moc šikovná. Škoda, že se takto neprodávají už v obchodě, byla bych určitě ochotnější k jejich koupi ;)
    Krásné jarní dny přeje Jitka
    PS: co se týká laku ve spreji - máte nějaký tip jaký (druh) by to měl být?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Určitě nějaký matný, ale zatím jsem se k tomu nedostala. Mám doma klasický fixativ pro obrázky, možná by to šlo i tím, ale zatím jsem to nezkoušela. Dám vědět, až to vyzkouším. Na rty jsem pak nanášela trochu lesklého laku, ale jenom decentně...

      Delete
  3. Panenky vypadají přirozeněji, jsou moc pěkné a vy jste hodně šikovná.

    ReplyDelete

Děkuji za milý komentář!