5.4.15

Panenky jinak 1


Nedávno jsem na internetu objevila Soniu Singh a její TreeChangeDolls. Možná jste tento nápad s předělávkou panenek zaregistrovali, pokud ne, její stránka stojí za návštěvu. V každém případě mně inspirovala a já se pokusila také dát, v podstatě dost ošklivým panenkám, nový život.


Bratz, Monster High a podobné obludnosti jsem doteď v hračkářství obcházela velkým obloukem. Jak ale Sonia Singh a mnozí jiní kreativní lidé ukazují, není tak těžké z nich stvořit přirozeně vypadající panenky. Bratz jsou vyrobené z kvalitního plastu a mají velmi dobré vlasy. Je v nich prostě skrytý potenciál. Kéž by se tímto nápadem nechali inspirovat i výrobci a začali konečně produkovat panenky, které se více podobají skutečným lidem.


K odstranění původní barvy stačí odlakovač na nehty s acetonem a olej. Snažte se barvu "odebírat" a nerozmazat si ji po celém obličeji. Barevnou plochu střídavě natírejte olejem a odlakovačem. Kosmetické vatové tyčinky se špičkou jsou dobré pro koutky očí a rty.


Panenky jsem kupovala z druhé ruky a tak si hlavně jejich vlasy vyžádaly řádné umytí šampónem a nakonec lázeň ve vodě smíchané s aviváží. Nechte je tam klidně několik hodin a pak vlasy rozčešte.



Pokud má některá panenka vlasy pokroucené nebo tvarované od nějakého účesu, a vy je chcete znovu narovnat, namočte je na několik okamžiků do vařící vody a postupně rozčešte hustým hřebenem. Postup několikrát zopakujte. 


Oči a obočí si naznačím tužkou a začnu malovat akrylovými barvami. 
Téhle jsem ještě odstranila podivné růžové vlasy...


Když mám hotovo, nalakuji oči matným a rty mírně lesklým lakem.




8 comments :

  1. Jej, už aj ty "odklínaš" bábiky? Pekne ti to ide. Takto sú oveľa krajšie ako pôvodné. :)

    ReplyDelete
  2. Soni, máš je tuze krásné ...

    ReplyDelete
  3. Bravo, povedený "relook" a dobrý nápad!

    ReplyDelete
  4. Soni, viděla jsem její video a moc se mi líbilo. I Tvé panenky jsou kouzelné! Já bych neváhala, kdybych uměla tak krasně malovat. Obávám se, že bych obličej totálně zničila :(
    Krásné dny, Jola

    ReplyDelete
  5. Hezký!!! Soni, krásný stále velikonoční čas. Slávka

    ReplyDelete
  6. To je skvělý nápad, vůbec jsem netušila, že o vlasy panenek se dá takhle postarat a obličej zlidštit.

    ReplyDelete
  7. Panenky jsou nádherné,
    mám dvě teď už skoro dospělé dcery a tak na půdě v krabici leží odložené barbíny, Z jedné z nich je nyní vánoční anděl-obličej jsem odbarvila a jen naznačila růžovým a hnědým lihovým fixem oči a ústa. Panenka je úplně jiná, po oblečení do šatů a přidáním křídel se změnila v anděla a moc potěšila jednu milou starou paní.
    Draga

    ReplyDelete
  8. Moc díky za nápad. Vůbec by mě nenapadlo, že jdou panenky upravit.
    Dcerka dostala jednu před rokem, oproti jiným nevypadala až tak hrozně..., ale dcerce se nelíbila a dala mi ji, ať ji schovám, že si s ní hrát nechce..., nechala si z ní jen šaty... A tak panenka rok ležela ve skříni...
    Jak jsem si přečetla tenhle článek, nedalo mi to, vytáhla jsem ji a odlakovačem jsem ji trošku "odlíčila". Nechala jsem jí původní oči, jen to okolo jsem "odmazala", a malinko jsem jí zmenšila rty... A dcerka je nadšená! Takže díky MOC!!
    (PS olej jsem nepotřebovala vůbec a na odlakovači, který jsem si půjčila od ségry, je napsáno "aceton free" - ale šlo to s ním taky...)

    ReplyDelete

Děkuji za milý komentář!