25.2.15

Opět několik ukázek...


sv. Terezie z Avily - obrázková knížka pro děti

sv. Terezie z Avily - obrázková knížka pro děti

sv. Terezie z Avily - obrázková knížka pro děti

sv. Terezie z Avily - obrázková knížka pro děti

sv. Terezie z Avily - obrázková knížka pro děti

sv. Terezie z Avily - obrázková knížka pro děti

sv. Terezie z Avily - obrázková knížka pro děti

sv. Terezie z Avily - obrázková knížka pro děti

sv. Terezie z Avily - obrázková knížka pro děti

sv. Terezie z Avily - obrázková knížka pro děti

6 comments :

  1. Nádhera jako vždycky:) máme s dětma Vaše obrázky moc rádi. A Jindřiščin (který dostala k 1. sv.příjímání) nám každý obdivuje. a já se moc těším až pořídíme další.... Krásný den Katka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jé, to jsem ráda, že jste se ozvala, a že má Jidřiška z obrázku pořád radost. Já teď uvažuji o přáních k 1.sv.příjímání a možná ten nápad ještě najde uplatnění ("jít s Ježíšem"). Připadá mi to jako hodně silné poselství. Tak ať vám Pán žehná a všem vašim dětem!

      Delete
  2. Taky se rádu díváme na Váš blog. Vidíte pořád dětskýma očima. Zdravím, Pavel

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji! To je krásný kompliment... To mi ještě nikdo neřekl :-)

      Delete
  3. Krásné obrázky. Ráda sem chodím....

    ReplyDelete

Děkuji za milý komentář!