4.2.15

Ilustrace krok za krokem...

Chtěla jsem vám ukázat část z jedné dvojstránky krok za krokem, jakým způsobem to dělám já:

Úplně nejdřív je obrázek přenesen ze skice na akvarelový papír pomocí light boxu. 
Nakreslím ho tužkou, to jsem ale nefotila. Pak vše obtáhnu fixou. 
Já používám radši tmavě hnědou (sephia, můžete ji najít tady) než černou.

  
Akvarelové barvy (mé nejoblíbenější jsou tyhle)...



Jak dostat do ilustrace slunce? Nakreslit hodně stínů...


Nakonec kreslím ještě jednou obrysy s černou pastelkou. Mám na závěr raději pastelku než fixu, linie nejsou tak tvrdé. Obvykle ještě dodělám některé detaily pastelkami.

svatá Terezie od Ježíše z Avily


1 comment :

  1. Vtipný, že v hodně nerealistickém (nebo zredukovaném nebo jak to říct) obrázku se najde místo pro tak realistickou věc jako je stínování. :-)

    ReplyDelete

Děkuji za milý komentář!