7.9.14

Letní cestování v Čechách...

Prázdniny jsou za námi. Zítra začíná škola. A já jsem konečně roztřídila hromadu letních fotek. 

Bechyně
Tohle malé jihočeské město mám ráda už ze své podstaty, jelikož jsem tady vyrůstala. Moc vám doporučuji se zde zastavit. A pokud netrpíte závratí, rozhlédnout se z kostelní věže. Moje maminka vás tady ráda přivítá :-) Nahoře je nejen krásný výhled, ale i zařízený pokojík zvoníka a taky několik mých obrázků ke koupi...


Bechyně


Bechyně




Tábor - Klokoty
Se švagrovou pořádáme jednou za rok "soukromou mateřskou pouť" na Klokoty. Krásné poutní místo. Krásná příroda kolem. Působí zde misionáři Obláti Panny Marie a jsou ochotni kdykoli naslouchat našim mateřským trápením...


Červená Lhota
Poprvé jsme navštívili tenhle malý zámeček. Doufám, že se tam ještě někdy podívám. Neprohlédla jsem si zdaleka vše a ani počasí nám bohužel moc nepřálo...



Lednice
I tady jsme byli poprvé a i tady jsme rozhodně neviděli vše. Velmi bych si přála se znovu vrátit. Byla jsem naprosto okouzlena. Jak architekturou, tak přírodou...







1 comment :

Děkuji za milý komentář!