8.6.14

Kreativní prostor...

Taky si, tak jako já, rádi prohlížíte dílny a ateliéry druhých lidí. Mám moc ráda ta místa, kde se rodí nápady a tvoří malá i velká díla. Ráda se nechám inspirovat "systémem", který panuje na cizích pracovních stolech. Na Pinterestu mám jednu nástěnku věnovanou jenom tomuto tématu. Můžete nahlédnout zde.
S ilustrací mého pracovního stolu jsem se zúčastnila jedné soutěže firmy Moleskin. Pokud budete mít čas a chuť, můžete pro mně hlasovat tady.


Můj kreativní prostor je stůl a pár šuplíků. Mohlo by to být lepší, ráda bych svůj ateliér :-) Ale vzhledem k tomu, že kde jsem já, tam jsou i děti (viz obrázek i fotky - někde na okraji je vždy kus Raphaelovi ruky), je to asi takhle momentálně nejlepší...
A jaký je váš kreativní prostor? Máte někde na blogu fotku? Jestli ano, prosím o link v komentáři. Myslím, že tím potěšíte nejenom mně!




2 comments :

  1. Moc krásné, Soni! Ráda kouknu na Pinterest a určitě máš můj hlas! Co se mého koutku týče... teprve nedávno jsem si pořídila v bazaru stůl, na kterém stojí šicí stůl a momentálně i hodně šitých věcí. Bohužel plně vybavený kout (poličky s látkami, šuplíky s komponenty...) je jenom snem :) Měj krásné dny! Jola

    http://vjahodovce.blogspot.cz/2014/04/pracovni-koutek.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joli, děkuji moc za reakci. Musím ti pochválit tvůj bazarový úlovek, stůl je to parádní! Hezký zbytek neděle!

      Delete

Děkuji za milý komentář!