2.6.14

Jak jsem si vyrobila skicák...


Je to takový první nedokonalý pokus. Vyrobit si vlastní skicák mně lákalo už dávno. Má to totiž jednu velkou výhodu, můžete si do něj dát papír, který chcete nebo potřebujete. Pro můj historicky první sešit jsem si vybrala hlazený 300 gramový papír značky Daler Rowney. Ne moc drahý, ne moc dobrý, nicméně na skicování tak akorát. Pro začátek jsem si napůl složila šest listů.


Udělala jsem si z papíru pomůcku, abych věděla, kde budou dírky a každou stránku nejdříve propíchla.


Šila jsem to spíš podle citu, než podle návodu. Jestli se chcete naučit šít opravdu jako knihař, navštivte některý z následujících odkazů. Taky na YouTube jsem viděla množství videonávodů.



Na hřbet knihy jsem použila širší lepící pásku a stejným způsobem jsem připevnila i desky.




Hotovo! Lehký, praktický a hlavně můj :-)




4 comments :

  1. Jste šikovná, skicák je krásný! Tak na to bych si asi netroufla.

    ReplyDelete
  2. Ty jsi ale šikovná, máš můj obdiv, moc pěkná práce, ten Tvůj skicák!

    ReplyDelete
  3. Děkuji moc za pochvaly. Nakonec to nebylo tak těžké, jak jsem si myslela. Ještě bych ráda zkusila skicák - leporelo...

    ReplyDelete

Děkuji za milý komentář!