31.5.14

"Maleficent"

Jako velká milovnice pohádek, jsem shlédla film Maleficent, který teď právě běží v kinech. Byla jsem příjemně překvapena. Na film jsem se dívala bez kouzelných brýlí - tedy ve 2D. A i bez 3D efektů to stálo zato.
Příběh to je pozitivní, navzdory tomu, jak je v médiích prezentován (alespoň podle mého dojmu). Nechci prozradit moc, ale jde vlastně o to, jak přemoci své vlastní stinné stránky. O tom, že pomsta plodí jen další zlo a oplácet zlo zlem nikdy není dobrým řešením.
Angelině Jolie člověk musí uvěřit každou emoci, role jí sedne jako ulitá. Zvláště impozantní je v první části filmu, kde má ještě křídla. Jen jsem se občas nemohla ubránit dojmu, že má dvakrát víc zubů, než průměrný člověk.
Film je trochu vtipný, trochu akční, trochu dojemný - prostě ten správný holyvůdský koktejl, který zaručeně funguje. A nakonec přijde i drak (juhůůů!!).
Mně osobně se nejvíc líbil právě konec (alternativní řešení pro Šípkovou Růženku), ale nic neprozradím :-) Jděte do kina a užijte si to!


6 comments :

  1. Soni, to moc ráda slyším. Tedy čtu :) Chtěla bych se na film vypravit s Rozárkou :) Měj krásné dny, Jola

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj Joli, nevím, kolik je Rozárce. U nás je film doporučován od desíti let a asi bych se toho doporučení držela. Některé bojové scény jsou docela drsné (tedy pro mladší děti). Taky vás zdravím!

      Delete
  2. zdravím a děkuji za tip, už koukám na program u nás:-) mějte krásný podvečer

    ReplyDelete
  3. Překvapila jsi mě. U nás ta reklama je tak nepříjemná, -aspoň pro mne, až jsem si říkala, kam to spějem, že se potřebujem bavit takto...?! Ale ani po tvém pozvání na to nepůjdu, nedokážu to, je to zvláštní

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ano, přesně tak to na mně taky působilo. Vlastně jsem o návštěvě kina začal uvažovat až na základě moc dobrých kritik v novinách. Je to opravdu povedený film s velkým happyendem jak se patří - a to jsem na tom ocenila, protože dobré konce mám ráda a ještě radši se dojmu :-) Tak třeba na to koukneš, až to bude na dvd...

      Delete
  4. No... podľa tých ukážok ma film vôbec neláka, ale tvoje rozprávanie pôsobí zaujímavo. Tak teraz neviem. Vlastne reklamy na filmy často bývajú tvrdšie a kontroverznejšie než samotný film. Ani na Hobita alebo Sherlocka, či Kroniky Narnie by som nešla, keby som sa riadila podľa ukážok... Tak neviem.

    ReplyDelete

Děkuji za milý komentář!