2.4.14

Malujeme s dětmi - motýlí věnec

Inspirací mi byla tentokrát Alisa Burke a její věnec z motýlů (zde). Pro ozvláštnění jsou motýli namalovaní na stránkách z novin nebo knížek. Věnec si vystřihneme ze silnějšího kartónu. Na začátek potřebujete přibližně toto:

Malujeme s dětmi - motýlí věnec

Měkký papír se malováním mírně zvlní a motýli tak vypadají jako v pohybu. Trochu tomu zvlnění můžeme pomoct nůžkami. Myslím, že to vypadá lépe, když mají motýli černé kontrastní obrysy, ale například mnohé děti ve škole to tak nedělaly, protože se jim černá prostě nelíbila.


Malujeme s dětmi - motýlí věnec




Nejjednodušší způsob nalepování je pomocí oboustranných samolepek pro vlepování fotek do alba. 




Hotovo - pro vchodové dveře.


Malujeme s dětmi - motýlí věnec


Pak mně napadlo, že mám razidlo na motýly a tak jsem ještě dolepila pár malých černobílých motýlků.



Malujeme s dětmi - motýlí věnec


No a nakonec velký věnec, který jsme vyrobili s dětmi ve škole. 


Malujeme s dětmi - motýlí věnec

Malujeme s dětmi - motýlí věnec

8 comments :

  1. To je krása!

    Začala jsem díky Vám zkoušet kreslit.

    Mohla bych Vás poprosit, naprosto drze, jaké byste doporučila vybavení začátečníkům? Jaké tužky? Papíry? Co ještě? A jaké akvarelové barvy? (z fotek jsem vygooglila ty Vaše, tak to opravdu není začátečnická sada :))

    Vydalo by to samotný článek, vím, plno práce...

    Díky za krásnou inspiraci!

    Michaela

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jsem v sedmém nebi z toho, že jsem vás inspirovala ke kreslení. Je to báječné. Někdy si říkám, když se dívám na ty všechny X-Faktory a Hlasy v televizi, že bychom potřebovali nějakou talentovou šou, kde by se tvoření a malování víc zpopularizovalo :-)
      Co se výtvarných potřeb týče, nejste první s podobnou otázkou a opravdu mám v plánu o tom více psát. Výtvarné potřeby jsou má vášeň a vyzkoušela jsem už kde co, takže snad čas dovolí a já to sepíšu po kategoriích (papír, barvy, tužky, atd.) Zatím vám jen poradím, abyste na sobě moc nešetřila. Myslím, že toho nepotřebujete pro začátek moc, ale sázela bych na kvalitu, protože nekvalitní materiál odradí a vy získáte pocit, že to neumíte, i když to není pravda. Představte si, že byste začala učit hrát na plastovou flétnu, která apriory nemůže ladit. Protože jste nikdy předtím nehrála, došla byste k závěru, že nemáte talent a nikdy se to nenaučíte. S malováním je to podobné. Štětec, který netvoří špičku, barva, co neklouže po papíru, papír, co moc saje nebo nesaje... s tím vším bych ani já nenadělala moc parády.
      Ale slibuji, že o tom napíšu příště víc. Zatím hlavně kreslit, kreslit, kreslit... :-)

      Delete
  2. Agatha Christie? Tak to by u nás nešlo. Agátka sa zbiera a chráni ako oko v hlave. :D
    Ale krásny veniec. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ano, já ji mám doma v knihovničce asi tři metry :-) ale tenhle případ se mi sešel dvakrát. jednou v němčině a podruhé česky. obětovala jsem české vydání, protože to si mé děti pravděpodobně číst nebudou. ale ve škole to byla legrace. když jsem jim rozdala listy, tak to samozřejmě zkoušeli číst a pak se jen ozývalo - paní učitelko, vždyť to vůbec není německy!

      Delete
  3. Krásný nápad! :) děkuji, Soni!

    ReplyDelete
  4. razidlo na motýly..nebo li ?? nevím, není to podstatné- jsou krásné- motýli i věnce

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji, určitě tvrdé y, jako na pány - už jsem to opravila. Čeština mi rezaví :-)

      Delete

Děkuji za milý komentář!