5.3.14

Postní doba pro děti

Přemýšlela jsem, co by bylo vhodné pro mou sedmiletou školačku a vymyslela jsem následující: 
"40 modlitebních úmyslů pro postní dobu"
Každý den přidáme ke své obvyklé modlitbě ještě jeden Otčenáš a Zdrávas za určitou skupinu lidí. Určitě nám to posouží i jako impuls k povídání o těchto úmyslech. O všech lidech, kteří potřebují naši modlitbu. 

postní doba, děti
Vytiskněte a můžete začít ještě dnes!

Modlitební úmysly jsem vytiskla na papír, který měl na druhé straně motiv berušek a čtyřlístků, aby to bylo veselejší, zatavila do fólie, rozstříhala a dala do krabičky, odkud budeme každý den losovat. 


postní doba pro děti

3 comments :

  1. Úžasné, taky jsem přemýšlela co těm našim rošťákům, ale vymyslela jste to za mě. Moc ráda se nechám inspirovat. Děkuji!

    ReplyDelete
  2. to je skvelý nápad, dakujem!

    ReplyDelete
  3. Soni, to je nádherný a určitě inspirující nápad. Moc pěkné a hlavně se mi líbí, že skutečně se tak získá krásné téma pro povídání si. Měj krásný čas, Jola

    ReplyDelete

Děkuji za milý komentář!