26.2.14

Jak na "neoblíbenou" mrkev

Nevím jak u vás, ale u mně doma vařená mrkev moc nejede. Můj muž si k mrkvi vytvořil v dětství asi takový vztah jako já ke špenátu :-)
Nicméně jsem se naučila tenhle malý trik od tchyně. Mrkev nastrouhám obyčejným struhadlem na brambory. Orestuji ji zprudka hned na úvod s cibulí a masem (tady jsem maso naložila do mého oblíbeného indického koření tandoori masala). Mrkev zůstane křupavá a takto upravená chutná i mému muži...




Na závěr jsem ještě nakrájela půlku lilku a uvařila k tomu rýži natural. Mňam...


2 comments :

  1. U nás mrkev jede na všechny způsoby, ale máš pravdu, takto upravená mrkev je báječná. Tak ještě udělej stejně ty špenátové listy pro tebe, místo cibulky tam šupni na kousky nakrájený česnek, přidej červenou papriku na kostky a trochu sojovky a třeba ti bude i tato zeleninka chutnat. :)

    ReplyDelete
  2. U nás taky moc mrkvoví nejsou ... co se týče vařené mrkve .... syrovou kupodivu chroupou:-)))

    ReplyDelete

Děkuji za milý komentář!