12.12.13

Tvoříme andílky...

Zase jedno dopoledne ve škole. Nápad s andílky je starý, ale stále vděčný. Šablony jsem si vytvořila sama. Z kartónu, aby se dětem dobře obkreslovalo...

Tvoříme andílky

Tvoříme andílky, vystřihování

Tvoříme andílky podle šablony

Musím říct, že mně překvapilo, jak těžké bylo pro děti obkreslování a vystřihování. Neschopnost představit si v hlavě, jak bude anděl vypadat, když ho vystřihnu, vedla k tomu, že někteří andílci měli hlavu "hlavou vzhůru" :-) Nejčastější chybou bylo ale špatné nebo žádné zastřižení křídel, takže se andílek nedal vůbec postavit. 

Tvoříme andílky podle šablony

Tvoříme andílky

Z banální vystřihovačky byla nakonec hodina, při které jsme se docela zapotili. Většina andílků ale dopadla dobře. Děti vyráběly dva. Jednoho pro třídu, druhého pro doma. 

Tvoříme andílky

Šablonu si můžete také stáhnout ZDE.

šablona zdarma, tvoření andílků

13 comments :

  1. Dobrý den Soni, andílci jsou skvělí. Myslíte, že by bylo možné dát šablonu na web - pro nás, kteří když namalují prase, tak si všichni myslí, že je to kočka a to bez ohledu na to, že to prase je růžové? Pěkný předvánoční čas, Iva Kappová

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na přání doplněno. Jsem moc ráda, že můžu přispět k adventnímu tvoření u vás doma :-) Přeji mnoho úspěchů!

      Delete
    2. Moc děkuji, jste nejhodnější, i.

      Delete
  2. Zdravím Vás, udělala jste mi velkou radost, tyto andílky jsem dělala se svýma dětma a ted´ se svýma vnoučatama.
    Ráda chodím na vaší stránku, líbí se mi vaše obrázky. Jste velmi šikovná.
    Mějte se krásně. Daria

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji moc za pochvalu! To vždy potěší. A všechna čest babičkám, které s vnoučaty něco tvoří...

      Delete
  3. Replies
    1. Děkuji, není zas až tak můj, ale jak říkám - starý a generacemi osvědčený.

      Delete
  4. Andílci jsou roztomilí! Vyzkouším nějaké s dětmi udělat. Moc díky, Sonjo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Není zač, určitě zkuste. Bavilo to kupodivu i kluky. Dokonce bych řekla, že jim to šlo často lépe než holkám. Tedy ta technická stránka - stříhání :-)

      Delete
  5. Sonji, andílci jsou kouzelní! Děkuji za vložení šablony,určitě s Aničkou vyzkoušíme :)

    Krásný den
    Eva

    ReplyDelete
  6. Dobrý den Soni, ti jsou tááák krásníííí! Moc moc děkuju, zkusím je s dětma taky udělat a vytiskla jsem i pro paní učitelku do školky, kdyby si je s dětma chtěly udělat. Přeju krásné svátky a budu se zase těšit. Mějte se hezky.
    Simona

    ReplyDelete

Děkuji za milý komentář!