29.11.13

Na mateřskou notu...

Videa a komentáře jiných autorů většinou sdílím na facebooku, ale v posledním týdnu mně několik věcí tak oslovilo, že jsem se rozhodla podělit se také na blogu.

První video ukazuje dvouapůlminutový sestřih jedním dnem na mateřské "dovolené". Vystupují v něm tři maminky, děti jsem nestihla spočítat. Video se jmenuje 3 královny, myslím, že to sedí...


Druhé video je o zázraku zrození trochu jinak. Malý Ward se narodil 3 a půl měsíce předčasně. Krátké video začíná momentem, kdy si ho maminka poprvé položí na hruď a v sestřihu můžeme vidět jeho zápas o život až do období, kdy je z něho krásné zdravé miminko. 


Je až neuvěřitelné, jak malé dětičky dokáží dnes lékaři zachránit (a bez následků!) a na druhé straně nepochopitelné, jak mohou stejní lékaři stejně staré dítě zabít při potratu... 

Tak - a poté, co jste si poplakali dojetím, popláčete si od smíchu. Takto vzpomíná jedna maminka na své "šťastné" těhotenství. Která z nás by to neznala... :-) K přečtení ZDE.


5 comments :

  1. Dobry večer Soňa,
    Po dnešnom ťažkom dni, su tieti videa balzamom. Ďakujem
    Sylvia

    ReplyDelete
  2. Třikrát jsem byla těhotná a stejně už jsem málem zapomněla, jaké to je...

    ReplyDelete
  3. Moc krásné..život je dar...děkuji :-)))

    ReplyDelete

Děkuji za milý komentář!