8.11.13

Malování s vatovými tyčinkami (Malen mit den Wattestäbchen)

Další nenáročná technika pro malování s dětmi. Inspirovat se můžeme umělci, kteří tzv. pointillismus používali ve svých dílech na přelomu 19. a 20. století. "Vytečkovat" se dá prakticky cokoli.

Malování s vatovými tyčinkami, malujeme s dětmi

Tentokrát jsem si zapomněla vzít s sebou do školy fotoaparát, takže obrázky jsou hlavně z mé přípravy na hodinu. Některým dětem jsem pomáhala obrázky předkreslit tužkou (srdce, hvězdu, kmen stromu, atd.) a oni už pak jenom tečkovaly. Ty odvážnější si s tím poradily samy. 

Malování s vatovými tyčinkami, malujeme s dětmi

Malování s vatovými tyčinkami, malujeme s dětmi

Docela dobrým pomocníkem jsou i různé šablony. S velkým ohlasem se totiž setkalo i vytečkovávání písmen a následná tvorba přáníček. 

Malování s vatovými tyčinkami, malujeme s dětmi

Ninky obrázky jsem pak dostala k ozdobení lednice.

Malování s vatovými tyčinkami, malujeme s dětmi

5 comments :

  1. tá technika sa mi páči :)

    ReplyDelete
  2. Jeeeej, to je pekné. Snáď si na to spomeniem, keď príde čas. :)

    ReplyDelete
  3. skvělá technika a krásné obrázky

    ReplyDelete
  4. Soňo, je úžasné, jak se někdy nápady zhmotňují na více místech! Chystám si podklady pro výtvarnou dílnu, kterou budu zanedlouho pořádat a tečkování vatičkami do šablon mám v plánu také. Mmch, moc pěkně razítkují i tužky s gumou :). Srdečně zdraví, Jitka

    ReplyDelete

Děkuji za milý komentář!