8.5.13

Poporodní cvičení :-)

Milé maminky, má některá z vás při cvičení podobný problém jako já? A co s tím děláte?

Poporodní cvičení

Tohle měl být Pilates. 18ti kilové závaží se dá ještě jakž takž vydržet, ale když to závaží začne poskakovat a volat hop, hop, začíná jít přinejmenším o zdraví. Nemluvě o tom, že Pilates pak vypadá spíš jak zápas v ringu.

Poporodní cvičení

Nejvíc mně pobaví, když televizní paní předcvičitelka velmi optimisticky pronáší, cituji: "Je skvělé, když máte své dítě právě u sebe! Může klidně ležet vedle vás na zemi!" Je mi jasné, že paní z televize a) má chůvu, b) nikdy necvičila vedle dítěte, které každý váš pohyb vnímá jako výzvu k souboji :-)

Poporodní cvičení

20 comments :

  1. Jehééé to je milé! Tak to z tebe bude svalovec:-) Kdyby náš pes uměl mluvit, taky by říkal hop, hop:D Když začnu cvičit, tak doráží, běhá kolem mě a má tendenci pořádat skoky přes moji ležící hlavu:D .. no a kočka to samé v bledě modrém:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takže jsem ve finále ráda, že na mně nevisí ještě kočka a pes... :-)

      Delete
  2. Musela jsem se smát :-) Cvičení v přítomnosti dětí jsem vzdala, neboť jakmile se do něj dám, visí mi na každé ruce či noze jeden potomek a to se mi pak do ničeho nechce :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já to občas také vzdávám :-( ale už je ze mně pomalu hora pudingu...

      Delete
  3. Hehe, teta predcvičovateľka asi vôbec nevie, ako sa bežne správa malé dieťa... Neviem si predstaviť, že by nejaké dieťa počas cvičenia pokojne ležalo vedľa mňa. :D
    Veru, ja som v "onom" veku cvičila jedine, ak mi niekto postrážil malého. Inak to fakt nešlo... Alebo ak sme šli cvičiť spolu na tzv. cvičenie s deťmi. To potom záhadne strácal záujem o cvičenie s mamou a chcel skúmať všetko iné (napr. rebriny a iné "zakázané" zariadenie) než to, čo by mal. :D
    Ale bolo to fajn... kým nemal priveľa kíl, aby som ho v niektorých polohách udržala.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Myslím, že paní cvičitelka asi myslela, že jsem měla cvičení stihnout v šestinedělí :-)

      Delete
  4. Hihihi,je to tak Soni,to se s dětičkama nedá! Myslím tedy v 90% :). Moc jsi mne pobavila! M.

    ReplyDelete
  5. S mými dětmi se taky cvičit nedá... to známe.

    ReplyDelete
  6. To mi něco připomíná :) Jakmile náš Adámek zbystří, že dělám nějaké divné pózy, má tendenci se zapojit přesně jak popisuješ :) J.

    ReplyDelete
  7. Závaží mě pobavilo :) Synátor už má 4 roky, takže po mě neskáče, ale sedí před PC (donese si i občerstvení) a kontroluje, jestli dělám cviky správně.
    Je horší než dráb :o)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tento kontroling u nás dělá Nina. "Ale ta paní to dělá jinak! To děláš špatně!" No jo, upřimné děti :-)

      Delete
  8. Ha ah...Soňo tak tohle známe taky...Adam už teď po mě neleze , ale nahradil ho pes a když náhodou není pes v dohledu tak kočka!Krásné dny!

    ReplyDelete
  9. Tak to dobře znám. Snažila jsem se cvičit, když po obědě odpočívali, ale cvičit s plným žaludkem.......

    ReplyDelete
    Replies
    1. ano, to je přesně problém, že když spí kolem poledne, jsem najezená, unavená a navíc se vrací Nina ze školy a ta chce taky svou maminku...

      Delete
  10. Super článek. Vážně jsem se upřimně zasmála, je to ze života a znám to velmi dobře. Proto jsem se rozhodla, že budu cvičit , když dítě spí, večer. Normální blbost. To už nezbývá sil vůbec :-) Věrka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Večer cvičí manžel, já jsem k.o. Schopná max přihlížet z gauče...

      Delete
  11. článek vidím až teď poprvé....úúžasný a věcný!!! Já jsem právě zdolala svoje dítě, kdy jsem v zoufalství z bolestí zad dělala "jako jógu". Amálka to pojala, jak jinak, jako Rafael a jiné (všechny) děti ve stylu "aaaa, máma je na blízku a na zemi, hurá na ni". Něco jsem odcvičila, ale celou dobu mi na mysl naskakovala asociase různých samic, fenek, lvic, koček..jak je jejich potomci nemilosrdně casnují, visí na nich, koušou. Večer přijde manžel a praví "proč si nezacvičíš? Už bys měla!" :-D :-D :-D
    Krásné, Soni, díky!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Velmi trefné Míšo :-) Znovu se motivovat ke cvičení je jedno z mých novoročních. Snad se k tomu zase dostanu...

      Delete

Děkuji za milý komentář!