28.5.13

Patchworková deka (Patchwork Decke)

Pocit štěstí, který se dostaví, když člověk došije patchworkou deku, spolehlivě vynahradí veškerou frustraci a vztekání z výrobního procesu. Toto je moje druhá deka v životě. Je vidět, že se lepším, ale je to stále jenom takový nadšený amatérismus. A asi už to nebude lepší :-)
Deka je opravdu veliká, 220 x 150 cm. Bylo těžké ji vyfotit. Nejraději bych ji zavěsila na šňůry a fotila zavěšenou, ale venku lilo, takže aspoň takhle. 


Zadní strana je starší povlečení na peřinu, které už dosluhovalo a výborně se vzorem hodilo k letní dece.


Některé kousky mají už hodně dlouhou historii.


V dece se báječně hraje na schovávanou.



Dobře se s ní dá přikrýt postel. Šup, a už je uklizeno.


Večer si pod ní čteme Malého Mikuláše. Chechtá se celá rodina :-D



Už se těším na další...


19 comments :

  1. Moc pěkná deka :) znám ten pocit když konečně něco dodělám :)
    Pěkný večer Radana

    ReplyDelete
  2. Paráda, krásná deka, ty jsi šikula! Čtverečky jsou nejvděčnější vzor, mám je velmi ráda a tobě se navíc podařilo hezky sladit látky.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji! Čtverečky jsou rychlé, to je fakt :-)

      Delete
  3. Pááni, Soni ta je teda parádní, krásně barevná a veselá:-)) A je to opravdu obřík:-))
    Koukám že šiješ deky stejným stylem jako já, to je supr, už jsem si připadala divně, když všichni okolo přišívají lemy ručně a deky důkladně quiltujou:-))
    Ajka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jo, chvilku jsem se taky rozmýšlela, jestli to přišít ručně, ale vyhrála rychlost šicího stroje. Jinak bych to šila dodnes.

      Delete
  4. krásná deka!! Čtverečky jsou stejně nejkrásnější a tyto barvičky veselé skvěle ladí s Tvými kresbičkami ;-)

    ReplyDelete
  5. Soní, paráda. Mám ráda barvy a umím si představit pod touto dekou usínat, je jasné, že musí být pod ní pozitivní sny :-) Věrka

    ReplyDelete
    Replies
    1. :-) Dnes jsem to snění vyzkoušela, hned po obědě...

      Delete
  6. Soni to je krásná deka!!!! A koukám, že čtete Mikuláše :-) My také :) Deka je krásná, já snad svou první zkusím v létě o prázdninách. Papa Evča

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mikuláš je skvělý, už čteme druhou knížku...

      Delete
  7. Soni, veľmi pekná deka! Vyzerá byť taká mäkučká, super na babušenie sa. Ja si ešte na takú veľkú netrúfam, tak máš môj obdiv :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To víš, to byla odvaha člověka, který neví, co ho čeká :-) Je pravda, že na tak velkou deku asi nemám ten správný stroj.

      Delete
  8. Je krásná! A vypadá obrovská. Já jsem se ještě nevyhecovala k výrobě deky. Umím si představit ty záchvaty vzteku ;).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hele, je to pořád lepší a lepší, už jsem párala jenom jednu řadu :-)

      Delete
  9. Parádní! Gratuluji k došití. A přeji, ať si ten krásný "vítěžný" pocit udržíte dlouho, než došijete další. K.

    ReplyDelete
  10. Fíííha Soničko tak toto dielo je hodné profika :-) fakt...si veľmi šikovná. Dávno som tu nebola tak si prechádzam tvoj blog do zadu a čím viac tým sú tu fajnovejšie veci :-))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji mockrát, jako profík se zatím necítím :-)

      Delete

Děkuji za milý komentář!