13.4.13

Tortilla Wrap

Ve Sparu jsem objevila směs koření pro tortilly. Na pánev jsem dala kuřecí maso, pórek, červenou a zelenou papriku a kukuřici. Smíchala s kořením a plnila wrap. Ten jsem ještě doplnila rajčaty (konečně se dají sehnat rakouská a chutnají skvěle) a salátem polníčkem (velmi zdravý zimní druh salátu). Jednoduchý, rychlý a výborný oběd nebo večeře...

Beim Spar habe ich Gewürzmischung für Tortillas entdeckt. Auf der Pfanne habe ich Hühnerfleisch, Porree, roten und grünen Paprika und Mais geröstet, Gewürze dazugemischt und den Wrap gefüllt. Vogerlsalat und frische Tomaten waren auch drinnen. Es war schnell fertig und hat sehr gut geschmeckt.  

Tortilla Wrap

Tortilla Wrap

Tortilla Wrap

Tortilla Wrap


Tortilla Wrap

Mám ráda, když jídlo na talíři hraje všemi barvami :-)


5 comments :

  1. To vypadá fantasticky! Děkuju za inspiraci, dochází mi nápady k vaření :-)

    ReplyDelete
  2. Hmm, tu bych si fakt dala:-))))

    ReplyDelete
  3. Děkuji za komentáře holky :-) Nápadů na vaření není nikdy dost. Mám ještě v plánu vyzkoušet torillu s mletým masem...

    ReplyDelete
  4. No ňami, Sonji, ty mi děláš chutě :o) díky za príma tip, podívám se v českém Sparu, třeba budou koření taky mít nebo aspoň nějaké podobné :o) hezký nedělní podvečer, L.

    ReplyDelete

Děkuji za milý komentář!