6.4.13

Pracovní dopoledne (Arbeitsvormittag)

Skicování u snídaně. V průběhu probíhala debata o vaření a nakupování, takže vpravo seznam potravin pro manžela. 
Skizzieren beim Frühstück. Währenddessen über Kochen diskutiert, also rechts die Einkaufsliste für den Mann.



Po snídani nakreslím kopii na transparentní papír. Pak jde obraz na Light-Box a nakreslím výslednou čistou variantu.
Nach dem Frühstück mache ich eine Kopie auf den Transparent-Papier. Dann geht das Bild auf den Light-Box und wird die saubere End-Variante gezeichnet. 




Tady jsem na chvilku odběhla do kuchyně (připravit oběd) a Raphael se dal do díla :-) Bohužel jsem musela začít od začátku. Obrázky jsou posléze vloženy do fólie a později naskenovány a upraveny v PC. 
Da bin ich kurz in die Küche gegangen (um das Mittagessen vorzubereiten) und Raphael hat sich an die Arbeit gemacht :-) Ich musste leider noch mal von Vorne anfangen. Die Bilder kommen dann in eine Schutzhülle und werden später eingescannt und in PC bearbeitet. 



5 comments :

  1. Maluješ krásně...a dcerka také :-)))

    ReplyDelete
  2. paráda, paráda,paráda.... a velká inspirace pro mne a moji dcerku. Rovněž se pouštíme do společného tvořivého projektu. Obdivuji jak to vše stíháš. Já s tím zatím bojuji, potřebovala bych den o více hodinách :-)Věrka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji! No naše tvořivé projekty jsou spíš nutností, nějak ty děti musím zaměstnat, abych právě měla alespoň trochu času pro sebe. První rok a půl po porodu jsem s nedostatkem času hodně bojovala, ale mám pocit, že se to teď začíná zlepšovat, a já mám svůj den tak nějak lépe pod kontrolou. Ale pořád jsou nějaké výjimky, jako například ty nekonečné nemoci...

      Delete
  3. Jé, ten papa František je milý!!! Minulý víkend jsme konečně sehnala na Hostýně jeho fotku, takuž ji tu mám na očích....

    ReplyDelete

Děkuji za milý komentář!