4.3.13

Abstraktní akvarel (Abstrakte Aquarellbilder)

Dva abstraktní akvarely, které vznikly tak trochu jako terapie - opakovaná činnost prý uklidňuje a tak jsem tentokrát malovala čtverečky a čárky a snažila se u toho odpočívat. Originální obrazy budou brzy k prodeji na DaWandě nebo u mně.
Meine zwei abstrakte Bilder sind eher aus therapeutischen Gründen entstanden. Wiederholte Tätigkeit wirkt angeblich beruhigend, also habe ich diesmal Vierecken und Striche gemalt. Die Originalbilder sind bald bei DaWanda zum kaufen.

A1 - Patchwork 



A2 - Zen Garden



4 comments :

  1. Obrázky mají krásné veselé pozitivní barvy, působí zklidňujícím dojmem. Tak jako celý kraj kde vznikají. Nedalo mi a podívala jsem se do mapy a zjistila, že přes vaše městečko jsme minulý týden jeli tam a i zpět na naší krátké zimní dovolené. Zdravím do údolí řeky Mur. M.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji za pozdrav, mně se tady taky líbí. Lesy jsou má srdcová záležitost a Štýrsku se ne nadarmo říká "zelené srdce Rakouska".

      Delete
  2. Patchwork je nádherný!!! I ostatní Vaše kresby se mi líbí.

    přeji krásný den
    Táňa

    ReplyDelete

Děkuji za milý komentář!