22.11.12

Vánoční pohlednice jsou tady! (Weihnachtskarten sind da!)

A je to tady! Včera dorazili a voněli ještě tiskárnou :-) 
Ke koupi u mně v obchodě na DaWandě nebo přímo ode mně, stačí se ozvat. 
Pro české zákazníky je 1 kus za 25,- Kč + poštovné (17,-  nebo 35,- Kč - podle objemu)
Pohlednice jsou v offsetové kvalitě s příjemným matným lakem, kartón 350g. Díky absenci vysokého lesku je možné obrázky i zarámovat. Zadní strana je blanko bílá, velmi dobře se na ni píše. Pohlednice mají klasický formát.

Es ist endlich so weit! Gestern sind die Weihnachtskarten angekommen und haben noch nach Druckfarbe gerochen :-)
Sie sind ab heute bei DaWanda zu kaufen, oder direkt bei mir. 
1 Karte kostet € 1,10. 
5-er Packung dann € 5,-  (+ Versand)
Die Karten sind auf 350 g Karton in Offset Qualität gedruckt. Vorderseite ist mit Mattlack veredelt und die Rückseite ist blanko weiss, sehr gut beschriftbar. 


vánoční pohlednice dětská

vánoční pohlednice dětská

vánoční pohlednice dětská

vánoční pohlednice dětská holčička sýkorky

vánoční pohlednice dětská

vánoční pohlednice dětská jesličky andílek Ježíšek

vánoční pohlednice dětská

14 comments :

  1. Moc krásné pohlednice! Nejvíc se mi asi líbí domečková :o)

    ReplyDelete
  2. Soni, tvoje pohlednice mne okouzlily.
    Iva

    ReplyDelete
  3. Dobrý den, Sonji, nakreslila jste opravdu překrásné pohlednice. Vaše obrázky jsou mi velmi blízké.

    ReplyDelete
  4. Krásné Soni, líbí se mi ♥
    Ajka

    ReplyDelete
  5. Soni, jsou opravdu překrásné. Přijď kouknout na můj blog, čeká na tebe magická 11.

    Andrea

    ReplyDelete
  6. Soni, jsou nádherné!!! Písnu ti maila :-) J.

    ReplyDelete
  7. jé ty jsou krásné, musíš mít fakt velkou radost!

    ReplyDelete
  8. Děkuji moc za komentáře! Radost mám převelikou. Trochu jsem měla obavy, jestli budou pohlednice vytištěné podle mých představ. Přece jenom je to celé skenování a digitální úpravy jak čarování a člověk nikdy přesně neví, co z toho vyleze, ale pohlednice jsou opravdu věrné originálům. Jednoduše řečeno - krásné :-)

    ReplyDelete
  9. Vypadají nádherně, moc přeju, aby potěšily co nejvíc lidí přáním od někoho blízkého!

    ReplyDelete
  10. Soni .. ať putují do světa a nosí radost jen ... Jsou nádherné.

    ReplyDelete
  11. Krásné, krásné,krásné!

    ReplyDelete
  12. Jů, všechny jsou moc krásné ... ale ty holčičky, ty se mi líbí snad ještě o chloupek více, nádherné:) Snad se počasí inspiruje a taky nám trošku nasněží:)

    ReplyDelete
  13. Soni, jsou jedním slovem Božské. Tvé šikovné ruce jsou darem. Moc se mi líbí a především pro kus lidskosti. Věrka

    ReplyDelete
  14. Jsou PŘEKRÁSNÉÉÉÉ a ta se sýkorkami u mě vede :o))) ♥

    ReplyDelete

Děkuji za milý komentář!