11.10.12

Inspirace - LES (Inspiration - Wald)

Je to velký dar, žít uprostřed lesů. Mám to do lesa deset minut. Je pro mně studnice inspirací - barvy, vzory, detaily, struktura... 


Es ist ein großes Geschenk inmitten der Wälder zu leben. Ich habe es 10 Minuten in den Wald. Er ist für mich eine unendliche Inspiration - die Farben, Mustern, Details, Strukturen...




Les mi pomáhá nalézat inspiraci pro mou tvorbu. Kam chodíte pro svou inspiraci vy? Nebo co vás inspiruje ve vaší tvorbě, když odhlédnete od toho, že někde uvidíte krásnou deku a řeknete si - jé, tu taky ušiju. 
Teď myslím tu úplně a jenom vaši originální tvorbu, kdy vypnete facebook, blog, pinterest, popřípadě celý počítač a tvoříte jenom sami ze sebe... Kde se to bere? Co vám v tom pomáhá?
Jsem opravdu zvědavá :-)

Im Wald suche und finde ich die Inspiration für meine kreative Arbeit. Wo sucht ihr die Inspiration? Was inspiriert euch bei der Arbeit - abgesehen davon, dass ihr im Internet eine wunderschöne Decke sieht und denkt - wow, die will ich auch machen. Ich meine jetzt nur die Sachen, die aus inneren kommen, wenn ihr den Facebook, Blog, Pinterest, oder den ganzen PC abschaltet und wenn nur ihr allein auf dem Werk seid... Woher kommt das? Was hilft euch?
Ich bin neugierig :-)




A nakonec Bruck an der Mur - Štýrsko, tady teď žijeme:

Und zum Schluss, Bruck an der Mur - Steiermark, da leben wir:


7 comments :

  1. Nádherné fotky!
    A s lesem a vděčností za to, že do něj máme blízko, musím souhlasit. Netrvá nám to ani pět minut a jsme tam :-) Jen se to s vaším velkolepým porostem asi nedá srovnávat :-)
    A k inspiraci?
    Vzhledem k tomu, že já když tvořím, tak píšu, je pro mě inspirující celé mé okolí. Nejvíce lidé, mezilidské vztahy, cizí dialogy, do kterých se někdy neomaleně zaposlouchám. Nebo hlášky, které se k mým uším donesou. A taky děti, ty jsou inspirací takřka bezednou :-)

    ReplyDelete
  2. Nádherné fotky, hlavně ty první tři. Jenda přírodniny miluje.

    ReplyDelete
  3. Les, příroda, vše snové kolem nás je nekonečnou inspirací na tvoření, na kreslení , při procítění energií kolem nás....stačí o krátkou chvilku déle se ponořit do tvých fotek a hned naběhne onen klid, ego vypíná a ruka kreslí, či tvoří ....jindy klidná hudba, probudí energie, které je kolem nekonečno a nedá se ten příliv zastavit.....tak nějak to mám já :-))

    S pozdravením a přáním poklidných dnů....pherenis

    ReplyDelete
  4. Ola Soni .. děkuji za dvoujazyčné psaní ... miluji němčinu ač se jí už nějaký pátek nevěnuji ... tak nějak to odeznělo s ohledem na změnu zaměstnání ... mou inspirací jsou sny ... děti ... i má práce ... a nejvíc asi ale ta rodina ... emoce, které občas prostě vyplují na povrch ... zavřu oči a vidím ...

    U Vás je nádherně ... jednou třeba změníme místo, kde jsme teď a posuneme se jinam ... ale teď jsme tu doma ... a mám tu pocit toho útočiště a té rodiny ... jediné, co mi chybí je asi kočka a možná 3 potomek, ale to už asi nikdy nebude ... holky mi rostou ...

    Děkuji Ti

    ReplyDelete
  5. Krásná inspirace. Pokud máte les na dosah, je to úžasné. Tvé fotky i tvé obrázky
    jsou opravdu překrásné. Je vidět, že lesní inspirace funguje.:-)

    Mou inspirací jsou jednoznačně děti.

    Krásný den
    Andrea

    ReplyDelete
  6. krásné fotky, a prima úlovky:-)
    Ajka

    ReplyDelete
  7. Krásné fotečky, ty hory okolo... Jsem z Beskyd a to mi v současném bydlišti strašlivě chybí. Bydlíme v Polabí a to je prostě "placka". Ale jsou tady zase jiné plusy... a především můj manžel a naše děti. A právě ony jsou mou inspirací. Ano, hodně internet, ale ve výsledku o konečném vzhledu deky, prostírky, tašky... rozhodne nejstarší Rozárka... přeci jenom má nárok na názor :-) Adámek ten zatím nic neřeší, je spokojený s tím, co má :-) A různé doplňky, dekorace... ty už tak jdou nějak ruku v ruce s ostatním. A co se týče barev... jednoznačně podzim! :-) J.

    ReplyDelete

Děkuji za milý komentář!