4.9.12

Výroba jednoduchých razítek

Pustili jsme se doma do výroby razítek. Těch není nikdy dost! Stále nás napadají nové a nové tvary :-) Firma Factis prodává měkkou gumu na výrobu razítek nebo malých linorytů. Ale my jsme některé vyřezali i ze starých gum na gumování a možná jsou na trhu i jiné možnosti. Já jsem měla po ruce tohle. V Tchibu je také v pravidelných intervalech k dostání sada barevných polštářků pro razítka. No a pak jsem ještě vyhrabala mé + zděděné staré nože na linoryt a dala se do práce:


  

 
 

Nina dokreslovala detaily s pastelkami, zkoušela míchat na razítkách různé barvy...

 

Já jsem vyráběla visačky...



No a na závěr něco mimo téma. Zkoušela jsem nový akvarelový papír...


6 comments :

  1. Moc povedená razítka. a ten nápad s visačkami z nich se mi taky moc líbí.
    Já razítka v pravidelných cca 2 letých intervalech znovu a znovu zkouším, ale vždycky to dopadne nějak divně, tak zase putují dlabátka a gumy do šuplíku, než na neúspěch zapomenu a začnu si zase myslet, že teď už jsem šikovná :oD. Teď, namlsaná touto krásou se opět dostávám do fáze "že bych to zkusila?".
    Opravdu, moc inspirativní čtení, poránu.
    Děkuju.

    ReplyDelete
  2. Razítka jsou fakt parádní!
    Ten list v různých barvách nemá chybu, o visačkách ani nemluvím ;)

    ReplyDelete
  3. Dobrý den,sleduji Váš blog pravidelně a je úžasny:)Jste velká šikulka to Vaše nádherné kreslení......hladí po dušičce.Můžu se zeotat jak vyrábíte visačky?Děkuji Andrea

    ReplyDelete
    Replies
    1. Visačky jsou koupené. Už si nejsem úplně jistá, ale myslím, že jsem je objednávala tady: http://basteln-at.buttinette.com/shop/start-AT-de-BU Ale dají se sehnat snad v každém papírnictví a jsou určené právě pro další kreativní zpracování...

      Delete
  4. to je nádhera!

    zase se mi vše líbí, moc, z těch visaček jsem unešená

    ReplyDelete
  5. Dobrý den,

    ráda bych Vám pochválila Váš blog, který je úžasný. Určitě tu ještě pár času strávím. Měla bych na Vás prosbu, sháním měkkou gumu k výrobě razítek, ale u nás v ČR není nikde k dostání. Chci Vás požádat, zda byste byla ochotná udělat malý obchod a zboží mi poslat do ČR - samozřejmě - aby to bylo i pro Vás výhodné:-) Moc děkuji za odpověď. Zdraví Hobbylka

    ReplyDelete

Děkuji za milý komentář!