1.9.12

Tuňákové taštičky z listového těsta

Dnes jsem vařila "co dům dal" a vymyslela si následující recept: 

Měla jsem listové těsto, které bylo potřeba spotřebovat. Kousek pórku, mozzarellu, otevřené olivy a tuňáka, kterého máme tedy v zásobě vždy.

Tuňáka v oleji jsem smíchala s kousky oliv a nakrájeným pórkem. Rozkrájela listové těsto a nakrájela na plátky mozzarellu. Taštičky jsem pak plnila plátky mozzarelly a tuňákovou směsí. Nakonec jsem je potřela vajíčkem a šoupla do trouby. Chutnalo to opravdu báječně!




3 comments :

  1. To vyzerá dobre! Musím niekedy vyskúšať. :)

    BTW: Keďže si jediná, kto prejavil záujem o knihu Život napriek mojej vôli, posielam ju tebe. Napíš mi prosím adresu na mail.
    Leti.

    ReplyDelete
  2. Soni, to vyzerá mňamózne :) Ja ryby a tuniaka obzvlášť milujem, moj manžel ale ee, takže u nás by to ako sobotný obed neprešlo. Ale niekedy si to urobím len pre seba a hotovo! A mám ešte jeden extra jednoduchý a veľmi chutný tip na recept s tuniakom... Nakrájať nadrobno dve paradajky, zelené olivy (množstvo podľa chuti, tak pol konzervy stačí, myslím), konzervu tuniaka v oleji rozdrobiť na malé kúsky, všetko zmiešať a nasypať na uvarené cestoviny (ideálne mašličky alebo vrtuľky :)), premiešať a hotovo! Moje študenstké jedlo č. 1!
    A prarodičov poznáme, bývajú v dome hneď za mojím strýkom, dokonca sa s tetou Tvoja babka navštevovala. Povesť nikto nerieši, všetci sme omylní ;)

    ReplyDelete
  3. Tedy ,tolik nových příspěvků, jsi se pěkně rozblogovala i rozkreslila-díky, inspiruje mě to také k tvoření, ještěže škola dopadla dobře, tak se mohu věnovat důležitějším věcem, po 4 letech :-D


    a tohle jídlo bych si dala

    ReplyDelete

Děkuji za milý komentář!