16.9.12

Páteční výšlap (Bärenschützklamm)...

...s manželem a jeho kolegyněmi z práce. Nedaleko od nás je kaňon "Bärenschützklamm" - je to zároveň národní přírodní památka a já jsem už dávno toužila ji navštívit. V pátek se naskytla příležitost a tak jsem se připojila, i když se přiznám, chyběly mi vytrénované svaly. Svalovici mám ještě teď :-) Nicméně zážitek to byl grandiózní. 


1400 metrů dlouhý výstup je tvořen 115 mosty a 49 žebříky s 2900 stupačkami! Výškový rozdíl je 350 metrů.



Žebřík do nebe...
 


Cestu lemovaly trsy hořců...


Při zpáteční cestě se nám postavil do cesty... 

Domácí špecle se sýrem a salátem na závěr...

A nakonec krátká ukázka. Fascinující síla vody... 

video


6 comments :

  1. To musel být zážitek! Fascinuje mě už jenom ta stezka, její vybudování musela být pěkná makačka. Já bych asi netrpěla jen svalovicí, ale taky pěkně rozklepanou závraťovicí, je to pěkná výška.

    ReplyDelete
  2. Krása, krása a ještě jednou krása. S výškama mám problém, ale asi bych to pro ten zážitek riskla...Krásný den.

    ReplyDelete
  3. Jéé, myslím, že tomu říkáme Medvědí soutěska a před lety jsem tam byla s mamkou na zájezdě. Byl to nádherný den počasím i zážitky.

    ReplyDelete
  4. tak to je přesně něco pro mne, ale jak říká můj táta ... můj muž neunese baťoh ... a já se s ním narodila na zádech ... njn, tak toho s ním moc nenachodím ... jen s babi a dědou a dětmi .. páč sama s dětmi jsem jak soumar ...
    tohle mi připomíná dětství a každoroční velikonoce ve Slovenském Ráji .. ty doliny plné soutězek .. nádhera ...
    jsi šťastná ... a to je dobře

    ReplyDelete
  5. Už je tomu pár let, co jsem ji s bráchou a jeho holčinou absolvovala......nezapomenutelné, fascinující, dokonalé...děkuji za připomenutí....tam u vás je přímo Božsky ;-)

    s milým pozdravením....pherenis

    ReplyDelete
  6. Děkuji za komentáře! Slovenský Ráj mi to připomnělo také. Ten jsem absolvovala mnohokrát (tedy ještě o něco mladší a plná energie). A že jsem neměla závratě, to mu jsem se taky moc divila. Protože normálně stačí, že se podívám z druhého patra z okna a je mi zle. Ale asi jsem byla moc zaměstnaná tím, abych vůbec vylezla nahoru :-)

    ReplyDelete

Děkuji za milý komentář!