6.8.12

Spišské Vlachy - ilustrace

Obraz na přání k narozeninám mojí maminky - Spišské Vlachy jsou malé město na Východním Slovensku, kde se narodila a vyrostla moje maminka. 
Některé pracovní fotky jsem sem vložila už minule. Každý dům, který je na obraze, skutečně stojí :-) Nejdřív jsem si nahromadila fotky města, nakreslila spoustu skic... Nakonec je vše ve 2D, důvodem je množství budov a postav, které jsem chtěla na malou plochu nacpat. 


Tentokrát jsem pracovala s Rubbelkreppem. To je tekutá maskovací hmota, která se dá po zaschnutí zase odstranit. Používám ho, když maluji větší plochy jako pozadí. Nemusím tak dávat pozor na detaily:










5 comments :

  1. ako vždy, i tento obrázok je krásny

    ReplyDelete
  2. OBRÁZEK SE MI MOC LÍBÍ.
    KRÁSNÝ DÁREČEK.
    HEZKÉ LÉTO.
    BOHDA

    ReplyDelete
  3. Jéj,jéj,jéj, to ja to tam poznám. Spišskými Vlachmi prechádzame dosť často, tak ich nabudúce za Vás pozdravím!

    ReplyDelete
  4. Dakujem za tvoje mile pozvanie do tvojho krasneho blogu. Nadherny obrazok,je mi to velmi blizke, nakolko som tiez zo Spisa. Si neskutocne talentovana a nie len v kresleni. Si neskutocne kreativna a tvoja rodina ma z toho iste velku radost.
    Prajem krasne leto plne kreativnych vytvorov!!!!
    Zuzana

    ReplyDelete

Děkuji za milý komentář!