14.4.12

Život si tak pokojně plyne ...

... není si nač stěžovat, ani čím se trápit. Kromě běžných starostí je tu kopec radostí. Takže dnes jen tak, pohled do naší všednodennosti. 
Všude něco roste, jak na parapetech, tak na balkóně. Pár sazeniček mi přivezla z Čecha maminka. Na balkóně mi poprvé rozkvetla srdcovka, je to krásná kytka. Jsem zvědavá jestli letos budou maliny...


Práce na balkóně hlavně baví Ninku, rozkopala mi už co mohla... No a Raphael, co dodat, lepší televizi nenajdete :-)


Malý rád pomáhá s prádlem. Totální fascinace automatickou pračkou...

Počasí pořád aprílové. Takhle to vypadá, když nahoře sněží:


Nejen děti pracují, ani já nezahálím a kreslím ostošest...

 

6 comments :

  1. Soni, krásná reportáž!! Ať vše krásně roste :-) J.

    ReplyDelete
  2. Příjemný pohled do všednodennosti. Srdcovka je taky moje oblíbená, je krásná.

    ReplyDelete
  3. Krásné povídání, nádherné fotky. Krásnou neděli.

    ReplyDelete
  4. Soničko, myslím, že to je dar, najít krásnu ve všednodennosti...
    Moc se mi líbí i tvůj minulý příspěvek, nádherné fotky!
    hezkou neděli, Helena

    ReplyDelete
  5. Soňo, po dlouhé době jsem si dnes koupila skicák, obyč. trhací, mrzí mě, že jsem přestala téměř kreslit(kreslila jsem ráda, ač ne tak skvěle jako ty, byl to můj koníček, jen se bojím, že už to vůbec neumím.)čím dál víc a moc díky i za tvé stránky, které mě inspirují a definitivně byly tou poslední kapkou v mém rozhodnutí, že odkládat to do důchodu není dobrý nápad :-).

    ReplyDelete
  6. Krásné všednodennosti, ty nejlepší! Alespoň mne osobně nejvíce naplňují pocitem štěstí a pohody. M.

    ReplyDelete

Děkuji za milý komentář!