29.4.12

Levná hračka do koupelny

Tenhle nápad jsem okoukala někde na internetu a velmi se nám osvědčil. Nakoupila jsem obyčejné houbičky do kuchyně. Koupila jsem tři druhy, ale nepoužila všechny. Šlo mi jenom o to, abych měla co nejvíc barev. Nechala jsem je propláchnout v pračce, protože většinou jsou napuštěné nějakým antibakteriálním sajrajtem. No a pak už jsem jenom stříhala. Kolečka, čtverce, trojúhelníky... Když jsou houbičky mokré, parádně lepí na kachličkách! A o zábavu je postaráno :-)


A taky na noty došlo. Tohle je prý písnička o domečku:



12 comments :

  1. Skvělý nápad, musím to vyzkoušet, díky.

    ReplyDelete
  2. Sonji, tak to je skvělý nápad. S dovolením okopíruju k nám do koupelny. Aničce s bude určitě líbit :)Díky!

    Hezký den
    Eva

    ReplyDelete
  3. nápad +++, i když si u nás ve vaně, momentálně nikdo nehraje:-)

    ReplyDelete
  4. tak to je skvelý nápad :)

    ReplyDelete
  5. Sonji, to je parádní nápad!! Krásný den přeji. Peťa

    ReplyDelete
  6. Sonji, je to jasné, musím do drogerie! :))) M.

    ReplyDelete
  7. Bezva napad, vnouckovi se bude tahle "stavebnice" urcite moc libit! Zdravim, Monika

    ReplyDelete
  8. Tak to je vážně dobrý až geniální nápad, to vyzkoušíme..

    ReplyDelete

Děkuji za milý komentář!