13.3.12

Narozeninové přání

S malým zpožděním, ale přece, bych se s vámi ráda podělila o narozeninové přání, které jsem dostala od mého bratra Sašky. Ať se taky pobavíte :-D 

Ahojky beruško přerostlá :-)
většina z nás má jednou za rok ten příjemný den, kdy si na něj blízcí vzpomenou a zahrnou ho tu více - tu méně upřímnými slovy lásky, občas k tomu přidají pugét, bonbošku nebo pohlavek a zatřesou mu mocně pravicí. Ale ty musíš být samozřejmě vždycky něco extra, tudíž se na toto extempore ve tvém případě musí právoplatně čekat jak na olympiádu. Ale vzhledem k tomu, že Londýnem již pochoduje planoucí pochodeň olympijského ohně, můžeme i my ostatní směle přikročit k virtuálnímu obětí tvých mužných ženských ramen a spočineme na chvíli bradou v tom perfektně tvarovaném ďolíku mezi krkem a ramenem (já myslím, že ani jiný účel nemá). Soničko moje, 32 let je dlouhá doba a pakliže polovinu tohoto času máš trávit s někým takovým, jako jsem já, pak teprve zjistíš co ve skutečnosti znamená fyzikální pojem "vleče se to jak sopel po rukávě". Tys to přesto vydržela a zřejmě posilněna touto tragickou zkušeností jsi i nadále příkladem pro mnohé z nás. Příkladem lásky, pokory, obětavosti a mnoha dalších vlastností, které máte pouze ty, Matka Tereza a ten menší medvěd z "Potkali se u Kolína". Přeju ti, aby ti tyto vlastnosti zůstaly a stále nabíraly na objemu a aby se ti to moc neprojevilo na bocích. A až se uvidíme, tak to spolu oslavíme, protože já mám letos 30 a to už je taky mazec. Každým dnem vyhlížím pošťáka, protože jednou přece ten rozum už musím dostat, ne? 

Mám tě rád. Papa

PS - O práci napíšu jindy, co kdyby nám vedení kontrolovalo poštu?
PS2 - Zdravím paní ředitelku a ostatní z vedení.


17 comments :

  1. Nachechtala jsem se hned po ránu:o))
    Tedy opožděně taky blahopřeji. Nejen k narozeninám, ale i k bráchovi.

    ReplyDelete
  2. No tak toto nemá chybu!!! Ranní rozcvička pro břišní svaly! Srdečně gratuluji k narozeninám i tak skvělému bráchovi!WIERA

    ReplyDelete
  3. Ďakujem za milý odkaz tam u mňa! A musím pochvalu vrátiť, lebo i tu u Teba je krásne, inšpiratívne, pozitívne a "duševne bohato"! Z listu od brata (pri čítaní ktorého som sa nesmierne bavila) dedukujem, že i Ty si ryba (ja som nedávno oslávila 31. narodeniny ;)), tiež som veriaca a i preto veľmi oceňujem Tvoje knižné typy a ďalšie blogy s touto témou. Určite sa budem rada vracať a teraz to tu idem ešte dokladnejšie preskúmať...
    Krásny deň prajem a dodatočne všetko najlepšie! B.

    ReplyDelete
  4. Krásné přání a víc než originální! :-)

    ReplyDelete
  5. Soňo, (mimochodem máš krásné jméno, plánuji ho dát své dceři jestli se nám v budoucnu zadaří) děkuji ti za milou návštěvu na mém blogu a za pozvání na tvůj. Zatím se ještě rozkoukávám, ale hned na začátku mohu říct, že moc pěkně maluješ a že tvůj blog je krásný a inspirativní. A také se připojuji k přání všeho nejlepšího k tvým narozeninám. Simona

    ReplyDelete
  6. Krásné přání ...
    ...hezký den Žaneta.

    ReplyDelete
  7. Hezké odpoledko Soni!
    Moc díků za milý vzkazík u mě :o)
    ..hezky jsem si početla..a tak nějak se nemůžu zbavit otázky, která od té doby na mě dotírá- mrška jedna :o)...proč jen já nemám bratra ??? :o)
    Tak hezké dny vám oběma!!
    Papa Dana

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak tady je už bez pravopisných chyb :O)

      Ahojky, teda bráška píše krásně, no taky by mohl psát pohádky :o) a ještě mi řekni, že i to přání sám namaloval a já padnu :o))). Můj táta měl narozky v pondělí, taky rybka.
      Přeji všechno nejlepší, hlavně zdravíčko a rodinnou pohodu :o) ♥
      Krásný den Zuzka

      Delete
  9. Sonjo škoda že brácha není o 10 let starší, není svobodnej a zaměřenej na ženský s malýma dětma :-D..miluji originální muže a on jím bezesporu je :-). Že pozdravuji a taky ti přeji vše nej ♥♥♥

    ReplyDelete
  10. "Beruško prerostlá"
    ďakujem za pozvanie na tvoj blog. Hneď na začiatku ma ohúril list tvojho brata - originalita. Tak dovoľ nech ti, aj keď oneskorene poprajem veľa zdravia, nech ťa obklopuje láska a pohoda, to ostatné snáď sa potichúčky prigúľa. Nech si stále obklopená svojimi milovanými.
    K tvojmu blogu len toľko - krásne maľovánky tie som stihla skuknúť tak idem snoriť ďalej. Budem sa k tebe vracať rada (a zisťujem, že by som mala pokračovať na tom svojom)
    Maj sa krásne Maja

    ReplyDelete
  11. Děkuji všem za milé komentáře, vyřídím Saškovi - bratrovi, já mu pořád říkám, aby psal častěji a veřejně... Tak aspoň takhle. Ale to přání jsem kreslila já. Saška kreslí jenom panáčky a lá ručičky-hrabličky :-)

    ReplyDelete
  12. To se pak dá zpívat, mám prýma bráchu..., kterému nechybí humor:-D A den začíná, už v duchu dobré nálady!

    ReplyDelete
  13. Milé ženy, dámy, děvčata. Jelikož jsem byl vždy vychováván v duchu křesťanské výchovy (Starej se o bližní, Obětuj se pro druhé, Silnějším ustupuj a slabším pomáhej), není pro mě jiné cesty, než zareagovat na tyto Vaše úpěnlivé prosby slibem, že pokud to moje žena dovolí, nastěhuju si Vás všechny k sobě domů a budu Vás denně zahrnovat slovy lásky, útěchy a vtipnými bonmoty. Vaše děti jsou samozřejmě vítány, protože já děti miluju a někdo na nás pak taky musí vydělávat, že... Takže plán je následovný - ozvěte se mi na mail avad@centrum.cz, pošlete svoje CV, pár odvážných fotografií a jako zápisné štangli salámu a já se pokusím doma prorazit s tímto mým neortodoxním pojetím křesťanské lásky k bližnímu svému i cizímu. Držte mi (i sobě) palce. Váš Saša

    ReplyDelete
  14. Milá Soni, předně děkuji za komentář a návštěvu na mém blogu.
    Čas už pokročil, muž má potřebu mi vyprávět cosi o chybě nějakých rozhodčích nebo jejich komisi (kývu jakože chápu, aby si nemyslel, že si vzal sportovního analfabeta), proto jen stručně a výstižně (haha!).
    Přeji Ti k narozeninám hlavně to Boží požehnání!
    Máš to tu moc pěkné, soudě dle zběžného pohledu, víc jich tu nechám zítra, teda pardon, dnes později... A tolik povědomých i známých duší tu vidím...
    Ač dětí nemaje, knih dětských křesťanských spoustu, většinu jsem darovala svým malým sourozencům (nebudu žehrat, že nemám bratra, dám mu ještě těch 21 let a doufám, že bude vtipen jako Saša ;-)), ale tipy na mé oblíbené můžu přidat... Ono je to někdy jednodušší číst večer před spaním, než ty verze pro dospělé (a že jich taky máme, jsme rodina Biblofilů).
    Tož děkuji za nalezení a rozšíření mého již tak obsáhlého bloglistu :-)
    P.S. Milý Sašo, muže mám skvělého, milého, uctivého, kabát mi otvírá, dveře obléká ;-), tašku nosí, kapesné dává, děti nemáme, ale určitě by s nimi v noci nespal, ráno vstával... Odvážné fotografie nafotím, pošlu na mužův mail, vysočinu mu vložím mezi dva plátky chleba ke svačině a ženu Tvou zdravím ;-) Ale neroň slzy, čas krokodýlů ještě nepřišel, ona se jistě některá ozve!

    ReplyDelete
  15. :-)))) jste úžasní...a teda všechno nej, a kéž tě Pán zahrne svým pokojem a láskou do těch dní, které nebudou tolik zářit a hřát...

    ReplyDelete
  16. Ahoj, děkuji za milý vzkaz na našem blogu. :o) Moc se mi tvůj blog líbí, ačkoli zatím jsem stihla jen zjistit, že se mi velmi líbí tvé kresby a že jsem konečně našla inspiraci o jakou další knihu rozšířit knihovnu naší dcerky. Zatím máme Bibli v obrázcích, která se u nás těší velké oblibě, ale přeci jen by to ještě chtělo něco víc "příběhového", o čem se dá víc vyprávět, jít víc do hloubky. Myslím, že ta kniha Moje evangelium, o které se zmiňuješ v jednom z předchozích příspěvků, by tato kritéria mohla splňovat. :o)

    Jinak se přidávám ke gratulantům a přeji ti k narozeninám dostatek zdraví, hodně lásky a plnost Božího požehnání.

    Určitě se sem budu ráda vracet.

    ReplyDelete

Děkuji za milý komentář!