18.3.12

Kuřecí roláda s mozzarellou a schwarzwäldskou šunkou

Dnes jsem vyzkoušela nový recept, který musím "poslat" dál. Je velmi jednoduchý a chutná báječně!
Potřebujeme: 
kuřecí prsa
uzenou schwarzwäldskou šunku
čerstvou bazalku
sýr mozzarella
Kuřecí prsa rozkrojíme, mírně naklepeme. Dovnitř zarolujeme šunku, bazalku a mozzarellu. Rolády z každé strany opečeme na pánvi a nakonec dáme cca na 20 minut do trouby. Můžeme přidat cibuli nebo  pórek. Podléváme trochu vodou, abychom měli omáčku. Já jsem je servírovala s pečenými bramborami. 

 




5 comments :

  1. Hmmm...jednoduché recepty miluju...a navíc to vypadá moc dobře...díky za tip! Přeji krásné dny!

    ReplyDelete
  2. Vypadá to dobře. Hned jsem na to dostala chuť a myslím, že ten recept brzy vyzkoušíme. :o) Díky za tip.

    ReplyDelete
  3. Receptík vypadá skvěle - všechny ingredience mám moc ráda, takže už mám uloženo a určitě vyzkouším. Krásný den. J

    ReplyDelete
  4. Milá Sonjo, to vypadá více jak báječně...u vás musí chutnat, a co magnetka na včerejší menu odpovídala? Hezký večer. Peťa

    ReplyDelete

Děkuji za milý komentář!