20.1.12

Jak si zahrát na rybáře


Klasická a léty prověřená hra na rybáře, kterou si také můžete vyrobit doma. Potřebujeme:


Barevný papír, nůžky, (nebo ryby vyrobíme z bílého papíru a necháme děti vybarvovat), asi 50 cm dlouhou dřevěnou tyčku (kulatinu) a vlnu a háček na háčkování. Magnetickou fólii a jeden kulatý magnet. 


Nejdříve jsem si vyrobila z bílého kartónu šablonu čtyř rybek, které jsem pak překreslovala na barevný papír. Ryby jsem kvůli větší stabilitě zatavila laminátorem do fólie a vystřihla. Na každou jsem nalepila kousek magnetické samolepicí fólie. 


K udici jsem uháčkovala jednoduchým očkem provázek. Na jeho konec jsem nalepila universálním lepidlem (v ČR typ Kanagom) kulatý magnet. Dlouho jsem přemýšlela, jak tam ten magnet upevnit. Tahle varianta vyhrála i přes to, že by se časem magnet utrhl a já ho musela nalepit znovu. Jakékoli obšití, oháčkování nebo přivázání vždy rušilo při lovu ryb.



A na závěr ještě jedna maličkost, kterou jsem uháčkovala pro Raphaela. Míček s ocáskem na hraní a žužlání. Z bavlněné příze a vyplněný je nastříhanou starou textilní plínkou - vata nebo obdobný materiál by se začal určitě časem vytahovat ven. Jak říkám, je to maličkost, ale posuďte sami, kolik akce z toho vznikne :-)



7 comments :

  1. Tady bych mohla být na rybolovu, úspěšná i já?!Pěkný nápad!

    ReplyDelete
  2. Jej, neviem kde som dala oči, tieto nové príspevky som ešte pred maličkou chvíľočkou vôbec nevidela.
    Tak teda ešte raz - nakukni prosím ku mne na blog http://letitia-tiba.blogspot.com/2012/01/liebster-blog.html ;-)

    A aby som aj niečo aktuálne pridala - páči sa mi farebnosť oboch hračiek. A ten recept tuto nižšie tiež pôsobí lákavo. Budem ho musieť niekedy vyskúšať. :)

    ReplyDelete
  3. Soni, obě hračky jsou perfektní, nádherné fotky!
    A děkuji za jáhlový recept, moc to s nimi neumím, ráda ho zkusím!
    Pohodový večer, zdravím Helena

    ReplyDelete
  4. Tie rybičky nemajú chybu, aj naši chalani sa túto hru radi hrali. Háčkovaná loptička je tiež dobrý nápad. A plienka vovnútri? To by ma nenapadlo :-)

    ReplyDelete
  5. Soničko, krásné fotky i hračky!
    Také děkuji za Tvou návštěvu...moc mne potěšila tvá hezká slova :o)
    Také se musím přiznat, že jsem si opsala recept na jáhly. Ještě jsem to nikdy nedělala...tak vyzkouším. Děkuji za prima tip :o) Hezké dny, zdravím Soňa

    ReplyDelete
  6. Soni,to je bezvadné! Určitě se do toho pustím,dráčata mi tu nakukují přes rameno a hned by začala! Jsi úžasná! Díky moc! M.

    ReplyDelete
  7. Parádní hračky. Rybolov jsem před 10 lety vyráběla holkám. ted nic nestíhám. Kde seženu magnetickou folii? To slyším snad poprvé....a míček připomíná Jendův hakisak. Ty on miluje.

    ReplyDelete

Děkuji za milý komentář!