18.12.11

Jak vyrobit vánoční pop-up přání

vánoční pop-up přání

Co potřebujeme:
Na desky přáníčka potřebujeme barevný nebo potištěný kartón. 
Pro vnitřek přání: - pozadí + obrázky, které budou vystupovat do popředí
- malé oboustranně lepící čtverečky, které se používají na vlepování fotek do alba
- můžeme vlepit malý dáreček - já jsem nalepovala čaj "zimní kouzlo"

vánoční pop-up přání
Postup je velmi jednoduchý: Pozadí přáníčka přepůlíme a zastřihneme tam, kde budou vyskakovací obrázky. Zastřižené místo ohneme a vtlačíme dovnitř, aby se utvořil schůdek. Na schůdky nalepíme malé oboustranně lepící čtverečky a přilepíme obrázky. Musíme si dát pozor, aby po zavření přáníčka vše zůstalo vevnitř a nevykukovala třeba špička stromu ven. 

vánoční pop-up přání

vánoční pop-up přání

Pokud chceme, vlepíme stejným způsobem čaj. Takto vytvořené nitro přáníčka vlepíme do desek, které jsme před tím také ohnuli v půli. Hotovo!

vánoční pop-up přání

vánoční pop-up přání

vánoční pop-up přání

Tohle je jedno z mých starších vánočních přání:


A toto přání jsem sice nekreslila já, ale je prostě kouzelné a ráda se o něj podělím:


4 comments :

  1. Moc hezké přání, úžasný blog. Přeju krásné Vánoce. Jana

    ReplyDelete
  2. Vďaka za inšpiráciu. Nápad darovať niečo malé v pohľadnici sa mi tak zapáčil, že som sa pokúsila tiež nejaké poslať: http://letitia-tiba.blogspot.com/2011/12/vianocne-pohladnice.html
    Ešte raz vďaka. :)

    ReplyDelete
  3. No krása. Ten nápad s malými dárečky je vlastně od mojí švagrové. Ta mi letos poslala vanilkový cukr. To otevřeš obálku a voní to jako zásilka cukroví :-) Moc se mi líbí tvoje plastické pohlednice. Nikdy jsem nevěděla jak to tam lepit a nápad s tlustou oboustrannou páskou je super. Vyzkouším. Požehnané Vánoce! Soňa

    ReplyDelete

Děkuji za milý komentář!