18.9.11

Šijeme pro Barbie 1

Šijeme pro Barbie

Né, že bych tyto prsaté panenky měla ve velké oblibě, ale naše Ninka jednu našla u tchýně ve sklepě (ptám se, kde se tam vzala, tchýně má jenom dva syny...). A jelikož byla nahatá, pustlili jsme se do tvorby alespoň základní garderóby: sukně, kalhoty, svetr, boty... Později se začaly objevovat požadavky typu - plavky, župan, ale tak daleko jsme ještě nedošli. 
Musím také předeslat, že nejsem švadlena, jsem samouk a podle toho to taky vypadá. Šiju tak, aby to nebylo složité a aby to nedalo moc práce :-)

Šijeme pro Barbie

Sukně, svetr, boty... za oběť padla jedna stará sportovní mikina z příjemného měkkoučkého vlísu. Vlastně jsem z ní chtěla ušít šál a čepici pro Raphaelka, ale to ukážu až příště. Nicméně látky bylo dost a tak jsem šila, co se dalo. Čelenku, boty, kalhoty, šálu, deku, atd.

 Šijeme pro Barbie
 

Halenky jsou velmi primitivně ušité z obdélníků látky a s ramínky z úzké mašličky. Zapínjí se vzadu velkou plastovou patentkou. Ta se dobře otvírá i malým dětským ručkám. 

Šijeme pro Barbie
 Šijeme pro Barbie
Večer u televize jsem se pustila do háčkování. Všechno vytvořeno jenom pomocí jednoduchých sloupků. Žádný vzor na to nemám, háčkovala jsem jenom tak, od oka. 
Šijeme pro Barbie
 

No comments :

Post a Comment

Děkuji za milý komentář!