14.8.11

Textilní domeček pro panenky

Textilní domeček pro panenky


Konečně se život pomalu vrací do normálu a já jsem si našla chvilku na dokončení kreativního projektu "tak trochu jiný domeček pro panenky". Ninka ho ode mne dostala k pátým narozeninám. 
Inspirovala jsem se nápadem z tohoto blogu: 
http://uklassinus.blogspot.com/2008/08/fabric-dollhouse-tutorial.html
Najdete tam i míry domečku, ale já jsem si je upravila podle velikosti panenek a dřevěného nábytku, který jsem pro tuhle příležitost koupila. 

Textilní domeček pro panenky

Rozhodla jsem se jednotlivé části ušít zválšť a až posléze je sešít dohromady. Dávalo mi to alespoň malou naději, že přední strana domu nakonec nebude větší než zadní, a že se tak pomalu, krok za krokem dopracuji ke správným proporcím. 

Pro výplň domečku budete potřebovat nějaký pevný materiál a vlís. Já jsem použila starou bílou vlísovou deku a dovnitř jsem zašila jednak průhlednou plastovou fólii a taky pěnovou gumu (Moosgummi). Do částí, které tvoří střechu jsem ještě přidala kartón. 
Celý domeček je pak z bavlněné látky, aplikace na stěnách z vlísu. 
Zapínání na knoflíky je jedna z možností, viděla jsem i domečky, které měly suché zipy nebo šňůrky na zavazování.

Fantazii se ostatně meze nekladou, jestli bude mít domeček jedno nebo dvě okan, záleží jenom na vás...












Textilní domeček pro panenky
Zadní strana, když domeček zapneme....
Textilní domeček pro panenky
...a když ho rozepneme.
Textilní domeček pro panenky
Rodinka se zabydluje...
A ještě několik detailů pro inspiraci:

Textilní domeček pro panenky

Textilní domeček pro panenky

4 comments :

  1. Soničko, nádherný blog, plný inspirací, krás, je tady mile a jsem ráda, že jsem sem zavítala a budu chodit častěji!! Přeji nádherný týden, maluješ nádherné obrázky :))
    Ajka

    ReplyDelete
  2. Sonja, som rada, že si nakukla ku mne na blog, lebo tak som mohla objaviť ja ten tvoj. Si tak kreatívna, tvoje kresbičky sú nádherné, neviem sa vynadívať. Pozrela som si zatiaľ len kúsoček z tvojho sveta, no máš to nádherné. Budem rada nakukovať naďalej :-)
    zuska

    ReplyDelete
  3. jéje, ty tam máš i nábytek, a zahrádku s jabloní, supr!
    Ajka

    ReplyDelete

Děkuji za milý komentář!